Події

ms trs 1Пряма комунікація з практиками-професіоналами – це важлива складова будь-якого навчання. Завдяки цьому слухачі отримують не лише необхідну теоретичну базу, а й опановують потрібні навички на прикладі реальних кейсів. Слухачі курсу "Mediaschool" мали нагоду познайомитися з такими професіоналами завдяки прямим трансляціям, які щотижня на платформі Instagram організовувала координатор проєкту Яна Чепурнова.

ms 23Медіашкола Університету Грінченка постійно вдосконалюється та розвивається, реагуючи на нові виклики часу. Медіаграмотність – це одна з найважливіших навичок сьогодення для всіх верств населення. Тому цього року стати слухачами Медіашколи Університету Грінченка мали можливість не лише старшокласники, а й студенти.

ms 111Щороку Інститут журналістики організовує Медіашколу для старшокласників. Підлітки, взаємодіючи із експертами, опановують основи медіаграмотності, досліджують вплив  медіа та ЗМІ на суспільство, а також освоюють інструменти для створення фото-  й відеоконтенту. Для більшості учасників Медіашкола  - це перший крок до професії журналіста.

chronika 19Декаду дистанційного формату Фестивалю науки в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка 14 травня 2020 року відкрив круглий стіл «Реклама та PR у європейських медіа: актуальний досвід», зорганізований кафедрою реклами та зв’язків із громадськістю (модератор зустрічі – Т. Ужанська).

vyshyvanka dyrerktУ культурі кожного народу є речі, які яскраво відображають його особливу національну традицію. В Україні таким символом є вишиванка – своєрідний унікальний код українського етносу з зашифрованими оберегами та знаками.

2dvd 121 травня 2020 року в Інституті журналістики Університету Грінченка відбувся ще один День відкритих дверей ОНЛАЙН. Цього разу до зустрічі долучилися абітурієнти із Київської, Донецької, Житомирської, Сумської, Чернівецької, Харківської, Дніпропетровської, Львівської, Миколаївської та Херсонської областей.

Факультет у соціальних мережах