Студентка третього курсу ОП «Реклама і звʼязки з громадськістю» Раїса-Уляна Гуцол взяла участь в академічній мобільності в межах німецько-польсько-українського проєкту «TRIYOU», що реалізується за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини. Програма спрямована на розвиток міжкультурного діалогу, інклюзивної освіти, розширення професійних компетентностей молоді та формування спільних освітніх ініціатив між трьома країнами. Участь у ній стала важливим кроком академічного та особистісного зростання студентки, відкривши нові можливості для навчання та міжнародної співпраці.
Детальніше...
11грудня 2025 року відбулося розширене засідання представників Ради роботодавців Факультету журналістики, академічної спільноти та стейкхолдерів щодо обговорення змін до навчальних програм ОП «Журналістика», «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Видачнича справа та редагування» та «Міжнародна журналістика» спеціальності С7 «Журналістика» рівня вищої освіти першого (бакалаврського).
Розпочала зустріч Надії Фіголь, декан Факультету журналістики, доктору наук з соціальних комунікацій. Вона звернула увагу всіх учасників на те, що наразі необхідно внести зміни та корективи до навчальних планів, у зв'язку з рекомендаціями МОН України та змінами шифрів галузей знань та спеціальностей.
Детальніше...
8-9 грудня 2025 року в Університеті Мельбурна відбувся воркшоп в межах міжнародної конференції Hokkaido–Melbourne Joint Workshop «War, Migration, and Identity: Exploring New Agendas for Ukrainian Studies in the Asia-Pacific Region». До події також долучились представники кафедри реклами та звʼязків з громадськістю. Захід об’єднав провідних дослідників з Азійсько-Тихоокеанського регіону та України, які обговорили нові підходи до вивчення наслідків війни, трансформацій ідентичності та актуальних міграційних процесів.
Детальніше...
31 листопада 2025 року в межах дисципліни «Комп’ютерна графіка в рекламі та PR: Візуальна комунікація» здобувачі першого курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» долучились до «в’язаного» тренду.
Детальніше...
27 листопада 2025 року Київський столичний університет імені Бориса Грінченка радо зустрічав старшокласників, їхніх батьків та вчителів на Дні відкритих дверей.
Майбутні абітурієнти мали можливість побачити університет зсередини, відчути атмосферу студентської спільноти грінченківців. Гості знайомилися зі спеціальностями та освітніми програмами факультетів, де могли поспілкуватися зі студентами й отримати відповіді на всі запитання.
Детальніше...
27 листопада 2025 року на засіданні Вченої ради Університету Грінченка було представлено проєкт теми наукового дослідження, яку обрав колектив кафедри на найближчі роки: «Трансформація рекламних та PR-комунікацій в умовах глобальних викликів: теоретичні моделі й практичні кейси (2025-2030 рр.)».
Детальніше...
24 листопада 2025 року в межах занять із навчальної дисципліни «Основи бізнес-процесів. Модуль: Маркетинг» (старший викладач кафедри міжнародної економіки Лариса Бобер) відбувся практикум із ліфтового пітчу для студентів спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю».
Детальніше...