Участь наших магістрантів у виконанні факультетської наукової теми «Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсі»

Неопубліковані

Результати дослідницької роботи здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю», отримані в ході роботи на семінарських, практичних заняттях, у самостійній роботі, процесі виробничої та переддипломної практики й безпосередньої підготовки кваліфікаційної роботи проходять апробацію шляхом участі в круглих столах, наукових та науково-практичних конференціях (https://tinyurl.com/mtrz2bfn). Упродовж 2021-2023 рр. відбулися 24 виступи здобувачів цієї ОП на міжнародних науково-практичних конференціях (напр.: https://cutt.ly/8wMhkPUq; https://cutt.ly/gwMhPqhj), 7 публікацій тез цих доповідей. У таких заходах у 2022–2023 рр., попри складні обставини воєнного стану, взяли участь понад 10 здобувачів цієї ОП.

Магістрантки й магістранти Ю.Вронська (2021 р. вступу),  В. Власов, В. Снопкова (2022 р. вступу) та А. Подолян (2023 р. вступу) не лише взяли участь у виконанні наукової теми, виступаючи на різноманітних заходах, але й стали авторами наукових публікацій. 

Ю.Вронська під керівництвом доц. І.Афанасьєва долучилася до розроблення дослідницького напряму «Медіапідтримка лідерів громадської думки в Україні» в межах наукової теми «Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсі». Зокрема, вона дослідила зміни, що відбулися в медіаконтенті 5 найпопулярніших українських Інстаграм-блогерів із лютого по травень 2022 р., запропонувала класифікацію медіаконтенту, який ці інфлюенсери продукували під час повномасштабної війни, виявила основні відмінності між медіаконтентом кожного з цих 5 блогерів у цих аспектах (результати дослідження цих технологій відображено в науковій статті (Вронська Ю. “Вплив повномасштабної війни в лютому - травні 2022 р. на медіаконтент найвідоміших українських інстаграм-блогерів”. (2022). Інтегровані комунікації. № 1(13). 42-48.)).

В.Власов під керівництвом проф. Л.Новохатька долучився до розроблення дослідницького напряму «Професіоналізм сучасних фахівців медіа, реклами та PR: актуальні тренди» у межах цієї ж колективної теми. Зокрема, цей магістрант дослідив ефективність методів просування власного бренду графічного дизайнера (з порівнянням обраних медіаплатформ), розробив та реалізував комплексну стратегію просування особистого бренду. На цю тему опубліковано дві його роботи  (Власов В.  Оцінювання конкурентного потенціалу телеграм-каналу  як засобу просування особистого бренду. Бренд-комунікації: проблеми та рішення. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 25 травня 2023 р. / Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Київ: ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. 273 с. С. 264-268; Новохатько Леонід, Власов Владислав. (2023). Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну. Інтегровані комунікації. № 2 (16). 67–73).

Розробленням того ж напряму («Професіоналізм сучасних фахівців медіа, реклами та PR: актуальні тренди», також під керівництвом проф. Л. Новохатька) плідно займалася й магістрантка В.Снопкова. Цікавим результатом її наукового пошуку стала стаття, в якій В. Снопкова розглянула ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після початку повномасштабних бойових дій на території України, з лютого 2022 р.; авторка використала соціологічні дослідження, експертні оцінки, моніторинг фестивалів (Новохатько Леонід, Снопкова Валерія. (2023). Ключові тенденції та досягнення бренду українського кіно після повномасштабного російського вторгнення. Інтегровані комунікації. № 2 (16). 83–88).

Технології медіабрендингу були предметом зацікавлень магістрантки А.Подолян. Вона дослідила комунікативно-аксіологічні особливості сформованого в 2022 р. візуального образу популярного героя-персонажа повномасштабних бойових дій – пса Патрона. Головним результатом цих наукових пошуків А.Подолян у 2023 р. стала стаття, написана у співавторстві з проф. Т.Кузнєцовою (Кузнєцова Т., Подолян А. (2023). «Хто тримає цей район? – Пес Патрон!», або як візуальні образи поширюють стратегічні наративи України під час війни. Вісник Таврійського національного університету імені Вернадського. Серія «Філологія. Журналістика. Т. 34 (73), № 6. 186–193).

Факультет у соціальних мережах