Здобувачі ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» з перших років навчання починають випробовувати себе як фахівці в різних сферах суспільного життя. Нещодавно студенти другого курсу проходили свою першу практику в різних закладах і організаціях, зокрема тих, які вже тривалий час є базами практики кафедри.
Наприклад, Таня Журко з групи РЗГб-1-23-4.0д працювала над промоцією Віртуального музею нематеріальної культурної спадщини в Українському центрі культурних досліджень. Вона присвятила основну увагу такому цікавому напряму, як гастроспадщина. Студентка не лише успішно виконувала всі завдання, за що отримала високу оцінку і щиру подяку від керівництва Центру, але й запропонувала новий напрям промоції – мовно-гастро проєкт «Як у нас кажуть». В його рамках у серії дописів буде показано розмаїття української мови через «смачні», іноді, навіть забуті назви страв, овочів та фруктів.
«Разом з вами ми розберемо, як у різних регіонах називають картоплю та гриби, буряк та петрушку, страви з молока та м’яса. Наш проєкт не лише про їжу - він про культуру, ідентичність і повагу до мовного розмаїття. Адже кожна «товкачка» чи «шпондер» має свій смак, історію та традицію приготування», – так проанонсовано цей проєкт на сайті
Детальніше читайте на фейсбук-сторінці Українського центру культурних досліджень.