Весняний інтенсив для старшокласників

05 травня 2025 року стартував весняний інтенсив для учнів 9-11 класів від Медіахабу Університету Грінченка «Медіашкола – 2025», який об’єднав активну молодь з метою опанувати нові навички у сфері креативних індустрій.

Упродовж п’яти днів учасники занурилися в роботу з тренерами та співтренерами цьогорічної програми. Щовечора наші слухачі дізнавалися багато нового, зокрема: про ігрові технології у навчанні; про інструменти протидії маніпуляціям; про те як створювати та просувати медіапроєкти з нуля; про інфоприводи в медіа та функції аудіовізуального контенту; про те як цифрові технології впливають на мислення та розвиток особистого блогу та що таке «цифрова культ ура».

Олександра Гондюл, викладач кафедри міжнародної журналістики, експертка з гейміфікації та дизайну вражень розкрила тему «Від ігрового мислення до ігрових технологій в медіа: ризики та перспективи інтерактивного висвітлення глобальних проблем». Учасники досліджували, як ігрові підходи можуть допомогти у створенні глибокого, чутливого і водночас ефективного медіапродукту. До тренерської команди також долучилися студенти 4 курсу освітньої програми «Міжнародна журналістика». Олександра Кулага презентувала авторську гру «Дебати на/про рівних», яка поєднує класичний формат дебатів із новими підходами до комунікації на теми гендерної рівності. Цей досвід став основою для її медіапроєкту «Voiceful» — платформи про виклики для молоді під час війни. А Тимур Дубовик презентував гру «Sens of Sensation» в якій завдання гравців — створити переконливу публікацію й перемогти умовного супротивника (пропагандиста, олігарха тощо). Ця гра лягла в основу для його міжнародного проєкту «Voice Quake», який досліджує вплив виборів у США, Венесуелі та Грузії на співпрацю з Україною.

Другу зустріч провела Аліна Лісневська, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри журналістики та нових медіа. Її тема — «Аудіовізуальна компетентність в добу медіаманіпуляцій» під час якої учасники навчалися розпізнавати візуальні маніпуляції, аналізувати символіку медіаконтенту і глибше розуміти, як працює аудіовізуальне переконання. Слухачі жваво аналізували запропоновані тренером приклади та долучатися до дискусії.

Третю зустріч провели Тетяна Єжижанська, старший викладач кафедри медіапродюсування та видавничої справи, як розповіла про просування медіапроєктів, як формувати унікальні ідеї та Нікіта Головінський, випускник ОП «Видавнича справа та редагування», дата-журналіст, розробник інтерактивної мапи Маріуполя та співавтор «Рідні медіа». Нікіта поділився досвідом створення успішного проєкту з нуля та цікавими проєктами ТЕКСТИ.org.ua.

Четверта зустріч відбулася за участю Яни Фруктової, доцента кафедри журналістики та нових медіа, кандидата педагогічних наук, члена НСЖУ, автор курсів з медіапсихології та медіаосвіти. Вона розповіла про те, як створюються інфоприводи в меді та які є методи розпізнавання фейків. Вероніка Резніченко, студентка 4 курсу ОП “Журналістика”, контент-мейкер та більд-редактор видання “Дзеркало тижня”, яка презентувала вплив і функції візуального контенту та принципи його грамотного використання у новинах.

П’ятий день весняного інтенсиву відбувався за участю Тетяни Поліщук, старшого викладача кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, комунікаційника Медіахабу Університету Грінченка, яка розповіла про вплив цифрових технологій на мислення, комунікацію та освіту. А завершувала курс «Медіаосвіта» Анжеліка Бежевець, здобувачка першого року навчання ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю». Вона поділилася досвідом створенням  а розвитком блогу та розповіла про те, як блог вплинув на її навчання.

Наш весняний інтенсив пройшов надзвичайно активно та яскраво. До програми долучилися понад 300 учнів 9-11 класів з різних куточків України.

Відгуки наших учасників:

Дуже сподобався курс! Я вражена що Університет Грінченка настільки тепло приймає абітурієнтів (Анастасія)

Дякую за курс! Дуже багато корисної інформації та крутих спікерів, мені все дуже сподобалося! Дуже вдячна за можливість пройти такий класний курс!❤️ (Анна)

Курс насичений і справді корисний. Я б щиро порекомендувала його тим, хто хоче почати шлях у журналістиці. (Софія)

Доволі цікавий курс, відкрила для себе багато нового та корисного для бажаної професії майбутнього. Інформація викладена в зручній та зрозумілій формі. Дякую за досвід (Аліна)

Дякую вам за цей курс! Це було неймовірно! Неймовірно комфортні викладачі, які дали змогу закохатися у лекцію! Я отримала дуже багато корисної інформації, яка дійсно мені була потрібна. Сучасно, цікаво, корисно! Я в захваті! Дякую❤️ (Єлизавета)

Курс справив дуже позитивне враження. Лектори доступно подавали складні теми, а практичні завдання зробили заняття захопливими. Особливо цінним був живий досвід фахівців і студентів, які поділилися реальними прикладами зі своєї роботи. Дуже дякую за натхнення та нові знання! (Вікторія)

Дізналась багато цікавої та корисної інформації. Також сподобалась комунікація між викладачами та аудиторією (Марія)

Чудовий курс, дізналася багато цікавого про професію журналіста (Мирослава)

Мега корисно, пізнавально та цікаво. Дякую за чудову ініціативу. (Анастасія)

Курс був змістовним і добре структурованим. Спікери цікаво та доступно пояснювали матеріал, а теми відповідали сучасним викликам цифрової епохи. Особливо вразила актуальність інформації та якісний підбір контенту. Дякую за можливість долучитися до цього навчання! (Аліна)

Дуже дякую, хоч не мала можливості бути присутньою усюди, але там де була отримала купу позитивного досвіду та багато цікавої і пізнавальної інформації (Марія)

Дякуємо усім, хто доєднався до нашої програми!

До зустрічі у «Медіашколі – 2026»!

З любов’ю – команда Медіахабу Університету Грінченка!

Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників
Весняний інтенсив дл...
Весняний інтенсив для старшокласників

Факультет у соціальних мережах