Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

lektsiia piskorskoi ha iz serii kryzova zhurnalistyka v universyteti melburna0316 травня 2023 року в межах Школи мистецтв та комунікації (School of Art and Communication)  Університету Мельбурна відбулася лекція Г.А. Піскорської із серії «Кризова журналістика». Йшлося про зміни медіаконтенту  у звʼязку з російсько-українською війною. Особливо студентів цікавили питання балансу державного регулювання медіа і свободи слова в умовах воєнного стану.

vidkryta lektsiia z dystsypliny mobilnyi marketynh 16 травня 2023 року відбулася відкрита лекція викладача кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Андрія Сергійовича Сінька з навчальної дисципліни «Мобільний маркетинг» для студентів третього курсу спеціальності «Реклама і зв'язки з громадськістю».

studenty universytetu hrinchenka vidvidaly lektsiiu borotba za myr pislia peremohy024 травня 2023 року в рамках курсу «Демократія: від теорії до практики» відбулася зустріч студентів українських вишів з президентом Міжнародної фундації виборчих систем (IFES) паном Ентоні Банбурі та регіональною директоркою Міжнародної фундації виборчих систем (IFES) у Європі та Євразії пані Анею Камберленд. Серед учасників лекції були й ми, студенти Київського університету імені Бориса Грінченка з викладачкою курсу «Демократія: від теорії до практики» доцентом Ольгою Стадніченко.

photo 2023 05 05 11 40 49 227 квітня 2023 року відбулася гостьова лекція кандидата історичних наук, доцента реклами та зв’язків з громадськістю Піскорської Г. А. на тему "Роль медіа у війні Росії проти України".

Студенти-політологи Університету Мельбурна (Австралія) цікавилися як відбувається робота журналістів в умовах війни, що треба зробити, щоб увага світу була прикута до України надалі та як позбутися негативного впливу російської пропаганди. Цікавість до України та українського медійного простору зараз велика в Австралії.

na forumi robotodavtsiv ta vipusknikiv obgovoreno zmini do op magistriv00001Зустріч колективу кафедри зі стейкхолдерами та випускниками пройшла дуже змістовно і цікаво, а головне – матиме практичне значення для колективу кафедри при внесенні змін до ОП другого (магістерського) рівня. Відбувся зацікавлений діалог, який засвідчив в цілому високий рівень професійної підготовки наших студентів, креативність, уміння орієнтуватись на потреби організації, чітко і своєчасно виконувати поставлені завдання. Важливо підкреслити, що у зустрічі взяли участь висококваліфіковані, знані у галузі реклами і PR фахівці з Києва, Сум та Одеси, засновники та керівники агентств, розробники успішних комунікаційних проєктів, в тому числі з досвідом міжнародної діяльності:

pro rezultaty opytuvannia nynishnikh zdobuvachiv ta vypusknykiv mahisterskoi prohramy0000117 квітня 2023 року на засіданні кафедри розглянуто результати опитування, проведеного у першій половині квітня 2023 р. методом анонімного анкетування через сервіс «Форми» в акаунті «Google». Анкета для випускників містила чотири запитання, анкета для здобувачів — три. Зміст цих двох видів анкет мав багато спільного, але й суттєві відмінності, через різницю у статусі респондентів.

hostova lektsiya vid profesionala praktyka 14 квітня 2023 року у рамках дисциплін «Сучасні digital-технології в рекламі та PR» та  «Сучасні digital комунікації» відбулася гостьова лекція на тему «Створення професійних комьюніті як складова PR» в онлайн-форматі із запрошеною піарницею, ком’юніті-менеджеркою в освітньому середовищі для бізнесменів компанії Big Money University — Яною Алексанян. 

Факультет у соціальних мережах