Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

IMG 5902Вже склалася традиція: кожної осені студенти 1-го курсу Кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Університету Грінченка йдуть разом із викладачами на Міжнародну виставку реклами та маркетингу REX.

1 вересня завжди хвилюючий момент для першокурсників. Кожен з них знайомиться з професією, університетом, традиціями! Цьогоріч студенти-першокурсники кафедри реклами та зв'язків з громадськістю мали унікальну можливість зустрітися з відомими постатями даної галузі.

13 вересня 2017 р. на засіданні кафедри реклами та зв’язків з громадськістю затверджено стратегію діяльності за важливими напрямами, а саме: плани з навчально-методичної, наукової, соціально-гуманітарної роботи кафедри. Також обговорили питання про врахування у навчально-виховному процесі досвіду підготовки фахівців з реклами та зв’язків з громадськістю в університетах Європи та світу.

Нову освітньо-професійну програму “Реклама і зв’язки з громадськістю” для бакалаврів буде введено в дію 1 вересня 2017 року (відповідно до наказу №348 від 26.05.2017 р.). Нова програма практикоорієнтована, спрямована на формування фахових компетентностей, відповідає запитам сучасного ринку праці та стандартам європейської вищої освіти. Вона розроблена з урахуванням запитів роботодавців, студентства, досвіду аналогічних вітчизняних та іноземних програм.

Нагадаємо, що освітньо-професійна програма “Реклама і зв’язки з громадськістю” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти була затверджена в березні цього року рішенням Вченої ради Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол №3 від 23.03.2017 р.).

Факультет у соціальних мережах