Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

latviya

9 вересня  2024 року розпочалася онлайн-програма академічної мобільності  здобувачів вищої освіти та викладачів Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка в Латвійському Університеті (м. Рига, Латвія).

25-6 вересня 2024 року в Загребському університеті відбулася І Міжнародна наукова україністична конференція пам'яті Раїси Тростинської.

Протягом двох днів у насиченій програмі конференції взяли участь понад 180 науковців з різних країн. Крім учасників з України і Хорватії, у роботі конференції брали участь науковці зі Словаччини, Австрії, Польщі, Болгарії, Німеччини, Чехії, Італії, Норвегії, Угорщини, Туреччини, Словенії, Сербії, Грузії.

EENCE 222-25 серпня 2024 року у Варшаві відбулася Експертна зустріч — черговий етап міжнародного проєкту «Протидія мові ворожнечі під час війни та політичної кризи засобами громадянської освіти». Проєкт реалізується за сприяння Мережі громадянської освіти у Східній Європі (EENCE), фінансується Федеральним міністерством закордонних справ Німеччини. 

Участь у цьому актуальному для українського суспільства проєкті бере професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка Тетяна Кузнєцова.

сертифікат РЗГ25 червня 2024 року на засіданні Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти було ухвалено рішення про акредитацію освітньої програми «Реклама і зв'язки з громадськістю».
Термін дії сертифікату про акредитацію — до 1 липня 2029 року.

IMG 20240618 WA0009З 16 по 21 червня 2024 року випускниця  бакалаврату кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Дар’я Рижова пройшла навчання в академії Roger Hatchuel Student Academy в межах Cannes Lions International Festival of Creativity, який понад 70 років відзначає найкращих представників креативних індустрій з усього світу. 

Знімок екрана 2024 06 17 о 17.46.2817 червня 2024 року розпочала свою роботу екзаменаційна комісія із захисту кваліфікаційних бакалаврських проєктів. 

Під час своїх виступів здобувачі демонструють обізнаність в галузі та впевнено відповідають на запитання представників комісії. Кожен проєкт є актуальним та відповідає всім вимогам з невідʼємними елементами практичної діяльності у вигляді створення креативних продуктів. 

Факультет у соціальних мережах