Події кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

IMG 20231014 225216 59229 березня 2024 року одержано офіційне підвердження, що наша здобувачка IV курсу Дар'я Рижова пройшла відбір на участь в Roger Hatchuel Student Academy (RHSA) в межах всесвітньовідомого, найбільш престижного фестивалю Каннах під час фестивалю Cannes Lions. 

гурток 29 0329 березня 2024 року під керівництвом доцента Маргарити Нетреби та старшого викладача Тетяни Ужанської відбулася перша зустріч членів наукового студентського гуртка «Media Research». Цей гурток об'єднав обдарованих студентів II-III курсів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю», які мають бажання розвиватися та вивчати світ реклами й піару як професіонали.

Неопубліковані

Результати дослідницької роботи здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю», отримані в ході роботи на семінарських, практичних заняттях, у самостійній роботі, процесі виробничої та переддипломної практики й безпосередньої підготовки кваліфікаційної роботи проходять апробацію шляхом участі в круглих столах, наукових та науково-практичних конференціях (https://tinyurl.com/mtrz2bfn). Упродовж 2021-2023 рр. відбулися 24 виступи здобувачів цієї ОП на міжнародних науково-практичних конференціях (напр.: https://cutt.ly/8wMhkPUq; https://cutt.ly/gwMhPqhj), 7 публікацій тез цих доповідей. У таких заходах у 2022–2023 рр., попри складні обставини воєнного стану, взяли участь понад 10 здобувачів цієї ОП.

Магістрантки й магістранти Ю.Вронська (2021 р. вступу),  В. Власов, В. Снопкова (2022 р. вступу) та А. Подолян (2023 р. вступу) не лише взяли участь у виконанні наукової теми, виступаючи на різноманітних заходах, але й стали авторами наукових публікацій. 

photo 2024 03 29 11 30 0422 березня 2024 р. вчена рада Факультету журналістики схвалила і рекомендувала до опублікування англомовний методичний матеріал на допомогу  здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти. Глосарій з дисципліни «Міжкультурна комунікація» англійською мовою підготувала проф. кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Тетяна Кузнєцова. Він містить повний перелік термінів, які використовуються у викладанні зазначеної дисципліни, відповідає загальноприйнятій науковій термінології і стане у пригоді всім здобувачам, особливо тим, які беруть участь в академічній мобільності, пробують свої сили в науковій роботі.

pro rezultaty opytuvannia nynishnikh zdobuvachiv ta vypusknykiv mahisterskoi prohramy0000121 березня 2024 р. відбулося засідання кафедри, на якому, зокрема, було обговорено результати анонімного анкетування наших здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми 061.00.02 «Реклама і зв’язки з громадськістю».

Учасниками цього опитування стали 64 % здобувачів, які восени 2023 р. вступили на цю магістерську програму. Вони перші, хто навчаються за новою, затвердженою в 2023 р., редакцією цієї магістерської програми. 

na zasidanni kafedry skhvaleno kandydaturu nov har mahist osvi proh0000121 березня 2024 р. Вчена рада Університету Грінченка підтримала подання нашої кафедри та ухвалила рішення про викладання англійською мовою дисципліни «Сучасні медіадослідження» здобувачам  другого (магістерського) рівня вищої освіти. Курс буде викладати доц. Афанасьєв І.Ю., гарант магістерської освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю».

114 березня 2024 року на запрошення Брюсельської школи журналістики та комунікацій магістрам освітньої програми «Стратегічні комунікації» розпочато цикл онлайн-лекцій та воркшопів англійською мовою в режимі відеоконференції на платформі «Zoom». Запрошеним лектором виступила наша доцентка Маргарита Нетреба, гарант освітньо-професійної програми 061.00.02 «Реклама і зв’язки з громадськістю».
Спікерка Маргарита Нетреба є експерткою з візуалізації, скрайбінгу, тренеркою з медіаграмотності, дослідницею, дизайнеркою освітніх заходів та членкинею Національної спілки журналістів України.

Факультет у соціальних мережах